OSTMINE

 

Toodete tellimiseks lisage tooted ostukorvi.

Tellimuse vormistamise alustamiseks vajutage nupule “vaata ostukorvi”. Ostu vormistamiseks vali “mine kassasse”.

Tellimuse vormistamiseks palume täita paki kohaletoimetamiseks vajalikud andmed. Kui soovite paki saata kellelegi teisele – näiteks kingituseks, palume aktiveerida kohaletoimetamine teisele aadressile ning sisestada paki vastuvõtja andmed.

Kui Tellijale on edastatud allahindluse kupong, tuleb soodustuse aktiveerimiseks kupongil märgitud kood sisestada Ostukorvis toodud vastavasse lahtrisse ja kinnitada kupongi kasutamise soov.

Tellimuse kinnitamisel vormistatakse teile ettemaksuarve, mis on võimalik tasuda pangalingiga. Vajadusel arve kinnitatud tellimusest saadetakse ka teie e-posti aadressile.

Üldiselt postitatakse tooted pärast arve tasumist samal või järgmisel päeval. Tellimus jõuab teieni 2-3 päeva jooksul. Aga tuleb arvestada sellega, et tarne võib võtta kuni 7 päeva. Kui Teil on kiire, siis võtke meiega ühendust e-maili teel (info@happymania.ee) ja täpsustage tarneaega.

Happymania.ee veebipoes pakume ostu eest tasumiseks järgmist võimalust:

Pangalingid  Swedbank, SEB Pank, Danske Pank, Nordea Pank, LHV Pank, Krediidipank, Pocopay, Liisi. Tellimuse kinnitamisel kuvatakse ekraanile tellimusarve. Pangalingiga tasumiseks vajutage pangalingi ikoonile. Koopia arvest saadetakse ka teie e-posti aadressile.

 

KOHALETOIMETAMINE

 

Ostetud toode saadetakse teie poolt valitud Itella SmartPOSTi või Omniva pakiautomaati. Pakiautomaadi valik tehakse ostu kinnitamisel. Postitamise tasu on kuni 3,49€ ostu kohta (kui ei ole märgitud teisiti), postitamise tasu makstakse koos ostuga.

Kui pakk jõuab pakiautomaati, saadetakse tellimuses märgitud mobiiltelefoni numbrile SMS uksekoodiga. Uksekood tuleb sisestada pakiautomaati ning seepeale avaneb kapp kus on teile saadetud pakk. Pakile on võimalik järgi minna 7 tööpäeva jooksul alates selle jõudmisest pakiautomaati.

Vaata siit Itella pakiautomaatide asukohti ja täitmise kella-aegasid ja Omniva tunniplaan: https://www.omniva.ee/abi/automaatide_taitmise_aja.

 

MÜÜGITINGIMUSED

 

Müügitingimuste kehtivus

a) Müügitingimused kehtivad Happymania e-poe klientide (edaspidi Klient) ja happymania.ee vahel kaupade ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta.

b) Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad happymania.ee e-poest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

c) Happymania.ee jätab endale õiguse teha muudatusi müügitingimustes ja müügihindades. Nimetatud muudatusi kajastatakse happymaniaa.ee veebilehel.

Hinnad

a) Kõik hinnad happymania.ee veebipoes ei sisalda käibemaksu 20%, sest Happymania OÜ ei ole käibemaksukohustlane ettevõte.

b) Ostudel lisandub postitamise kulu, mis on kuni 2.99€, kui ei ole märgitud teisiti (näiteks kampaaniad tasuta transpordiga).

c) Hinnad kehtivad alates tellimuse vormistamisest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja aegumiseni (3 päeva möödudes alates tellimuse vormistamisest).

d) Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, kohandatakse Kliendi ja happymania.ee vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi.

Tellimuse vormistamine

a) Lisage soovitud tooted ostukorvi

b) Tellimuse vormistamisega alustamiseks vajutage ostukorvis lingile “Vormista tellimus”

c) Tellimuse vormistamise lehel täitke nõutud andmeväljad, valige teile sobiv toodete kohaletoimetamise viis ja vajutage lingile “Kinnita tellimus”. Seepeale kuvatakse ekraanile arve mille saate tasuda pangalingi kaudu või hiljem pangaülekannega. Andmed siseriikliku makse sooritamiseks leiate peale tellimuse kinnitamist ekraanile kuvatud arve lehelt. Võtame vastu maksed eurodes.

d) Tellimuse kinnitamisel saadetakse tellimuse kokkuvõte ka tellimuse vormistamise käigus märgitud e-posti aadressile.

e) Tasumata tellimused annuleeritakse 7 päeva möödudes alates tellimuse vormistamisest.

Müügilepingu jõustumine

a) Müügileping jõustub hetkest kui tellimuse kogusumma on laekunud Happymania OÜ arveldusarvele.

Kohaletoimetamine

a) Peale müügilepingu jõustumist (Kliendipoolset arve tasumist) komplekteerib happymania.ee tellimuse ning postitab tellimuse pakiautomaati.

b) happymania.ee veebilehel näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad arve tasumise hetkest.

c) Viivitusteta kohaletoimetamiseks palume olla hoolikad kohaletoimetamise andmete sisestamisel tellimuse vormistamisel.

d) Transpordi käigus vigastada saanud saadetistele kus tooted, kuid mitte tootepakendid, on saanud kahjustusi saavad Kliendile asendatud. Asendamise võimatuks osutumise korral pakume kahjustatud kauba maksumuse hüvitamist.

e) Happymania.ee ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud Kliendile lubatud kohaletoimetamise päevaks õigeaegselt, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest mida happymania.ee ei saanud mõjutada või ette näha.

Tagastamisõigus

a) Peale tellimuse kättetoimetamist on Tarbijal õigus tellitud tooted 14 päeva jooksul tagastada.

b) Tagastamisele kuuluvad tooted peavad olema kasutamata ja avamata originaalpakendis.

c) Müügilepingust taganemisel hüvitatakse Kliendile lisaks kauba maksumusele ka esialgne postikulu.

d) Kauba tagastamisega seotud kulu kannab Klient (kuni 10€ ulatuses). Happymania.ee kannab kauba tagastusega seotud kulu juhul kui kohaletoimetatud kaup erines tellitust.

e) Kauba tagastamiseks tuleb esitada Kauba tagastamise avaldus e-posti aadressil info@happymania.ee 14 päeva jooksul alates kauba kätte saamisest. Kliendiga võetakse ühendust ja kooskõlastatakse kauba tagastamine esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul.

f) Raha tagastatud kauba eest hüvitatakse Kliendile peale tagasi jõudnud kauba üle kontrollimist, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul.

Vastutus

a) happymania.ee vastutab Teie ees ja Teie vastutate happymania.ee ees teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

Vääramatu jõud

a) happymania.ee ei vastuta teile tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest mida happymania.ee ei saanud mõjutada või ette näha.

Isikuandmete kaitse ja turvalisus

a) happymania.ee lehekülastuste ja tellimuste vormistamise käigus kogutud infot ja isikuandmeid käsitletakse konfidentsiaalsena ja seda ei avaldata kolmandatele osapooltele.

Pretensioonide esitamise kord

a) happymania.ee vastutab Kliendile müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest mis ilmnevad kuni kahe (2) aasta jooksul alates kauba üleandmisest Kliendile.

b) happymania.ee ei vastuta Kliendi süül toote puuduste tekkimise eest, puudustest mis on tekkinud toote mittekorrapärase hoiustamise või kasutamise tulemusena. Puuduste hulka arvestatakse toote puudusi, kuid mitte tootepakendi puudusi.

c) Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste korral on Kliendil õigus nõuda toote asendamist nõuetele vastava või ilma puudusteta tootega või müügilepingust taganemist ja kauba tagastamist happymania.ee kulul. Müügilepingust taganemise korral hüvitab happymania.ee Kliendile kauba eest tasutud summa koos postikuluga Kliendi poolt soovitud pangakontole hiljemalt 30 päeva jooksul peale kauba tagastamist ja puuduste kontrollimist ja tuvastamist.

d) Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada meiliaadressile info@happymania.ee pretensioon kus on ära märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.

e) Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise korral peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamisest.

f) Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Kliendiga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.